12 Kasım 2009 Perşembe

NASIL GİTMELİ - 1

Fransa'ya ulaşmak için en popüler yolların uçak ve tren olduğu ve Türkiye'den Fransa'ya tren yolculuğunun bir hayli sabır gerektirdiği malum. Bu yüzden uçakla ne kadar ucuza gideriz ona bakalım. Bu arada Türkiye'den trenle Hellfest'e gelenler var, katlanılmayacak bir yol değil ama hakikaten uzun sürüyor.

Hellfest, Nantes yakınlarında ama Türkiye'den Nantes'a direkt sefer yok. Ya uçakla başka uçağa aktarma yapacağız veya Fransa ya da başka bir ülkeden trenle gideceğiz.

Iskaladığım şeyler olabilir, ama "bu charterlar nereden nereye uçuyor", "nasıl daha ucuza gideriz", "charter dolmuş-uçak mıdır", "kaptan! 2 paris, bi tam bi öğrenci diye mi uzatıyoz parayı" gibi soruların yanıtını bulmak için 2 senedir girmediğim charter sitesi kalmadı, bu konuda tez yazacak kıvama geldim. Yine de gözümden kaçmış detaylar olabilir, mail atar yardım edersiniz, her şeyi devletten beklemeyin.

Ayrıca bu sadece HF'nin anlatılacağı bi blog olmasın diye düşünüyorum. Zırt pırt yurtdışına giden metalle çok alakası olmayan arkadaşlara da okuyacak bişiler çıksın diyorum.
Nantes'a alternatif yolları tek mesajda anlatırsak biraz uzun olabilir diyorum ve sizi 2. bölüme davet ediyorum.

Hiç yorum yok: