30 Kasım 2009 Pazartesi

2. GRUP AÇIKLAMASI



Evet, dün sızan gruplar aynen açıklandı. Arada Ulver ve Godflesh gibi şaşırtıcı isimler var. En azından ben şaşırdım. Godflesh'i sağolsun Earache'den birileri twitterlarında açıklamıştı gerçi de doğrulanmasını bekledik.

Böyle giderlerse organizasyon seneye grup bulamaz diyen arkadaşlar var, ama adamlar zaten 2 senede bir bazı grupları tekrar davet ediyor. Misal, Candlemass, Eluveitie, Katatonia, My Dying Bride, Necrophagist, Sick Of It All ve Dying Fetus 2008'de de vardı. Necrophagist çalamamıştı gerçi, davulcu bi tarafını kırmıştı.

Ha bunları yakınmak için mi yazıyom tabi ki hayır, öyle yavşaklık yapacak halimiz yok.Arada gidemeyen tanıdıklara "oo yine mi Katatonia, önceki sene onlar çalarken ben marketten cd bakıyordum" diye takılıyorsak espridir o. Değerini bilmek lazım oraya gidebilmenin.

Listeye 50 grup daha eklenecek. Şahsen şu an bile izlenecek bir sürü grup var son 50 'de eklenince yeni bir hayvanlığa imza atacaklar biliyorum. Ayrıca ne Immortal ne de Twisted Sister headliner. Oraya 2 dehşet isim daha bekliyoruz bakalım.

Bilet fiyatı da 109 avro olarak açıklandı ama bu fiyat 31 Aralık'a kadar. Tahminen o tarihten önce bitecek.

Hiç yorum yok: